IMG_2116-normal.jpg

Tässä se nyt olisi; uusi kotini. Vielä vähän aikaa sitten olin omassa kodissani, mutten...muista siitä mitään...

Heräsin sairaalasta, täältä Sugar Maple Coastista. Ja ainiin, minä Emmy Robbinson ja päätin aloittaa uuden elämän.IMG_2112-normal.jpg

Katselin innostuneena taloani sisältäpäin. Kieltämättä se oli mahtavaa, ikioma talo. Rakennusmiehet olivat hoitaneet hommansa todella hyvin. Sisustuksessa oli paljon kaikkea vaaleanpunaista, kuten toivoinkin.

IMG_2103-normal.jpg

Ryhdyin katsomaan televisiota. Olohuone sijaitsi alakerrassa. Talossa oli nimittäin myös yläkerta, mutta rahani eivät riittäneet sen sisustamiseen.

IMG_2114-normal.jpg

Televisiosta tuli rakkauskomedia. - Voi kun minäkin vielä joskus löytäisin sen tosirakkauden ja perustaisin perheen.IMG_2108-normal.jpg

Oli hirveä nälkä. Menin katsomaan löytyisikö jääkaapista mitään syötävää. IMG_2115-normal.jpg

Löysin sieltä tarvikkeet vohveleihin. Rupesin tekemään itse ruokaani, koska mitään valmista ei ollut tarjolla.

IMG_2113-normal.jpg

Ja kuinkas siinä sitten kävikään, minun huippukokin taidoillani vohvelit paloivat ja muuttuivat pikimustiksi. Mitenkähän tulen pärjäämään yksin täällä. Tarvitsisin pian jonkun avuksi.

IMG_2111-normal.jpg

Päätin lähteä rannalle etsimään uusia tuttavuuksia. Myös sää oli erittäin ihana.

IMG_2104-normal.jpg

Kävelin hiekka dyyneillä etsien simpukoita. Mutta onni ei suosinut, en löytänyt yhtäkään... Pian näin edessä päin miehen ja päätin mennä juttelemaan hänen kanssaan.

IMG_2119-normal.jpg

- Hei hyvä neiti, tule tanssimaan kanssani! mies huusi minulle silmää vinkaten. Menin katsomaan lähemmäs, kun hän tanssi, mutten itse kokeillut. Olisin varmaan vain kompastunut kenkiini. - Minun nimeni on Eron, kuka sinä olet? Emme ole tainneet ennen tavata? mies esittäytyi. - Kiva tutustua, mä oon Emmy, esittäydyin. - Puhetyylistä päätellen et taida olla täältä kotoisin, mies totesi. - Muutin tänne vasta Fall Lakesta, myönsin.

IMG_2106-normal.jpg

- Anteeksi, minun täytyy nyt lähteä, Eron mumisi ja häipyi. Ihmettelin mielessäni, mikä hänelle oikein tuli.IMG_2120-normal.jpg

Tapasin myös toisen miehen, jonka kanssa juttu luisti hyvin. Hän esittäytyi Andy Kingsleyksi. Ehdin jo kenties hieman ihastua tähän mieheen.

IMG_2109-normal.jpg

Kunnes Andy rupesi kertomaan minulle vaimostaan ja lapsistaan.

IMG_2122-normal.jpg

Andyn lähdetttyä jäin vielä ottamaan aurinkoa rannalle. Päivä oli sujunut erittäin hyvin.

 

__________________________________________________________________________________________________

Kommenttia kehiin, kiitos. :)

KYSYMYS: tuleeko Andyn- tai Eronin ja Emmyn välille kehittymään jotain? Kumman?